Women's Health

Kegel’s - Ασκήσεις Πυελικού Εδάφους - 5 Μύθοι & Πραγματικότητες

Τώρα που γνωρίσατε το Πυελικό σας Έδαφος, καιρός είναι να ενημερωθείτε για τους μύθους και τις πραγματικότητες των ασκήσεων Kegel’s! Οι ασκήσεις Kegel’s είναι γνωστές από το 1948 από τον ιατρό Arnold Kegel και είναι η μέθοδος που ακολουθούμε για την ενδυνάμωση των μυών του πυελικού εδάφους.

KONTRA: Check Up - Αιτία και αντιμετώπιση της ακράτειας

Στην δεύτερη ενότητα της εκπομπής Check Up 06/05/2017, προσκεκλημένη είναι η Φυσικοθεραπεύτρια - Πρόεδρος του Περιφερειακού Τμήματος Αττικής του Πανελληνίου Συλλόγου Φυσικοθεραπευτών κα. Μιμή Μαρσέλου.

Ακράτεια ούρων: Αντιμετωπίστε την οριστικά με Ασκήσεις Kegel’s

Η ακράτεια ούρων είναι συνυφασμένη με τα γηρατειά και δύσκολα συζητά κανείς ανοιχτά για το πρόβλημα, ακόμα και με τον γιατρό του. Η φυσικοθεραπεύτρια Φωτεινή Λάγαρη* μας βοηθά να ξεδιαλύνουμε τις λανθασμένες αντιλήψεις γύρω από την ακράτεια ούρων και μας αποκαλύπτει τρόπους διαχείρισης της κατάστασης.

Ασκήσεις Kegel’s και στην Πρόπτωση; Δυναμώστε τους Μύες του Πυελικού Εδάφους και Μειώστε Αισθητά τα Συμπτώματα!

Αρκετές έχετε ακούσει την λέξη πρόπτωση, ενώ κάποιες μπορεί να έχετε βιώσει και κάποια συμπτώματα. Αυτό όμως που ίσως δεν γνωρίζετε είναι πως 1 στις 2 γυναίκες άνω των 50 ετών εκτιμάται ότι θα βιώσουν συμπτώματα πρόπτωσης στην ζωή τους!

Ασκήσεις Kegel’s. Αρχίστε τώρα στην Εγκυμοσύνη!

Η εγκυμοσύνη αποτελεί μια περίοδο η οποία επιφέρει σημαντικές φυσιολογικές και ανατομικές αλλαγές στο σώμα μιας γυναίκας. Σύμφωνα με το Αμερικάνικο Κολέγιο Γυναικολόγων και Μαιευτήρων (ACOG) οι αλλαγές αυτές αφορούν.

Η ακράτεια δεν είναι ταμπού!

1 στις 3 γυναίκες αναφέρει συμπτώματα ακράτειας και την αντιμετωπίζει με φυσικοθεραπεία.
Διεθνής κατευθυντήριες οδηγίες ορίζουν την συντηρητική επιλογή με φυσικοθεραπεία ως πρώτη επιλογή.

104.9 ΑΘΗΝΑΙΚΟ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΕΙΔΗΣΕΩΝ με την Τανια Μαντουβάλου 14 Ιανουαρίου 2016

Μπορεί το φτέρνισμα να προκαλέσει ακράτεια;

Στις γυναίκες η ακράτεια παρουσιάζεται ως σύμπτωμα με την εγκυμοσύνη, τον τοκετό και την εμμηνόπαυση.

Στην εγκυμοσύνη, το πυελικό έδαφος δέχεται φόρτιση κατά τη διάρκεια των εννέα μηνών κύησης η οποία οξύνεται στην περίπτωση ενός δύσκολου φυσιολογικού τοκετού καθώς το πυελικό έδαφος τεντώνεται σε βαθμό που είτε χαλαρώνει υπερβολικά ή και τραυματίζεται.

Διαβάστε όλο το άρθρo

Web Site:news.gr
Ημερομηνία δημοσίευσης: 04/06/2014

Οι σωστές ασκήσεις για να αποφύγετε την ακράτεια στην εγκυμοσύνη

Κατά την διάρκεια της εγκυμοσύνης, και ιδιαίτερα στο 3ο τρίμηνο, δεν είναι λίγες οι έγκυοι που αναφέρουν ότι συχνά αντιμετωπίζουν συμπτώματα ακράτειας. Ωστόσο, όλο και περισσότερες μελέτες τείνουν να συμφωνούν πως έγκυοι που γυμνάζουν και δυναμώνουν τους μυς του ΠΕ έχουν λιγότερες πιθανότητες να εμφανίσουν συμπτώματα ακράτειας.

Τελικά, τι είναι το ΠΕ και γιατί πρέπει να το “ανακαλύψω” στο σώμα μου;

Το πυελικό έδαφος (ΠΕ) αποτελείται από πολλούς μύες και καλύπτει εσωτερικά το κάτω τμήμα της λεκάνης. Πρόκειται για ένα είδος «αιώρας» που πάνω της «κάθονται» τα όργανα της πυέλου: στις γυναίκες ουροδόχος κύστη, μήτρα και έντερο και στους άνδρες, ουροδόχος κύστη και έντερο. Αυτή η «αιώρα» μοιάζει με δίχτυ που στηρίζει τα όργανα και έχει 3 οπές. Μία για να περνά η ουρήθρα της ουροδόχου κύστης, μία για τον τράχηλο της μήτρας και μια για τον πρωκτό του εντέρου. Η μυϊκή σύσπαση των μυών του πυελικού εδάφους έχει ως αποτέλεσμα το κλείσιμο αυτών των οπών ενώ η μυϊκή χαλάρωση των μυών αυτών επιτρέπει το άνοιγμά τους.

“Επιστημονική Φροντίδα - Ανθρώπινο Ενδιαφέρον”