COVID19

Can exercise help treat anxiety?

ΈΓΓΥΟΣ; Στο ΠΡΑΞΙΣ Σχεδιάζουμε Ασκήσεις Κολύμβησης για Εσάς!

 One sobering study shows that people with anxiety tend to be more sedentary and do less intense forms of physical activity, if any. That’s ironic, because lacing up your sneakers and getting out and moving may be the single best nonmedical solution we have for preventing and treating anxiety. A simple bike ride, dance class, or even a brisk walk can be a powerful tool for those suffering from chronic anxiety. Activities like these also help people who are feeling overly nervous and anxious about an upcoming test, a big presentation, or an important meeting.

If you’re just starting out, don’t despair. Some research also shows that just a single bout of exercise can help ease anxiety when it strikes.

Which type of exercise you choose may not matter greatly. Studies point to the effectiveness of everything from tai chi to high-intensity interval training. People experienced improvement no matter which types of activity they tried. Even general physical activity is helpful. The important thing is to try activities and keep doing them.

While scientific studies are important, you don’t need to consult a chart, statistics, or an expert to know how good you feel after working up a sweat. Remember those feelings and use them as motivation to do something physical every day. Time to get up and get moving!

Read more here: https://www.health.harvard.edu/blog/can-exercise-help-treat-anxiety-2019102418096

line sep

Maintaining Physical Activity During COVID-19

COVID-19 is causing significant disruptions to all areas of life and presents a serious threat to health. The American Physical Therapy Association supports following the Centers for Disease Control and Prevention guidelines for remaining safe and avoiding unnecessary exposure, which includes staying home and distancing yourself from others when possible.

But practicing social distancing doesn’t mean that you have to stop being physically active or that you can't get physical therapy care if you need it. Getting the recommended amount of daily physical activity for your age and ability helps to maintain and improve overall health, and it is perhaps even more important during stressful times like these. And if you need physical therapy care, there are options available to you. 

Read more here: https://www.choosept.com/resources/detail/maintaining-physical-activity-amidst-covid-19-soci, and https://www.webmd.com/balance/guide/blissing-out-10-relaxation-techniques-reduce-stress-spot#1

 

line sep

To ΠΡΑΞΙΣ λειτουργεί αποτελεσματικά και την εποχή της πανδημίας

Την εποχή του COVID-19, οι πόνοι, οι ασθένειες, οι μυοσκελετικές παθήσεις και τα ατυχήματα παραμένουν να απασχολούν εκατομμύρια ανθρώπους, που αναζητούν ιατρική φροντίδα και μάλιστα χωρίς αργοπορία.

Εάν πονάτε και χρειάζεστε διάγνωση και αντιμετώπιση του προβλήματος αμέσως, η ομάδα του ΠΡΑΞΙΣ είναι εδώ!

Διάσταση Ορθού Κοιλιακού – Πρόγραμμα Μ.Α.Μ.Α

Μένοντας Σπίτι και ακολουθώντας 3 απλά βήματα, πείτε ΟΧΙ στους κλασσικούς κοιλιακούς και βρείτε πάλι την επίπεδη κοιλιά που είχατε πριν μείνετε έγκυος!

Διατηρήστε την ψυχραιμία σας και τη φυσική σας κατάσταση, την εποχή του COVID-19

Η πανδημία του κορωνοϊού, εκτός από τις απειλητικές συνέπειες που μπορεί να έχει για τη ζωή, έχει σημαντικές επιπτώσεις σε πολλές εκφάνσεις της ζωής μας. Η Αμερικανική Ένωση Φυσικοθεραπευτών έχει υιοθετήσει πλήρως τις κατευθυντήριες που έχει ορίσει ο αντίστοιχος ΕΟΔΥ, το Κέντρο Ελέγχου Λοιμώξεων των ΗΠΑ (CDC), προτρέποντας μεταξύ άλλο την παραμονή στο σπίτι και τη διατήρηση αποστάσεων, όσο αυτό είναι δυνατόν. Ωστόσο, η μείωση των κοινωνικών επαφών δε συνεπάγεται άρση της φυσικής δραστηριότητας αλλά ούτε και αποχή από τη φυσικοθεραπευτική φροντίδα. Το αντίθετο μάλιστα.

Μπορεί η θεραπευτική άσκηση να «θεραπεύσει» το άγχος;

ΈΓΓΥΟΣ; Στο ΠΡΑΞΙΣ Σχεδιάζουμε Ασκήσεις Κολύμβησης για Εσάς!

Το παρατεταμένο lockdown, ο αυτοπεριορισμός της κοινωνικότητας μας, οι πολλές και πολλές φορές αντικρουόμενες ειδήσεις αναφορικά με τον νέο κορωνοϊό και τον εμβολιασμό για την προστασία μας από αυτόν, οι θεωρίες παντός είδους για το άμεσο και μακροπρόθεσμο μέλλον μας «αγκαλιά» με πανδημίες, οι γιορτές του Πάσχα, ακόμη και η ίδια η Άνοιξη, μπορεί να επιφορτίζουν πολλούς από εμάς με ένα αδιόρατο άγχος, με ένα επιπλέον στρες.

Οι δεκάδες μετρήσεις των λυμάτων για την αποτύπωση της επέκτασης του COVID-19, αποτυπώνουν μία αξιοσημείωτη αύξηση της χρήσης αγχολυτικών, γεγονός που αποδεικνύει τόσο το πρόβλημα, όσο και τον τρόπο εύρεσης λύσης. Ωστόσο, υπάρχουν λύσεις μη φαρμακευτικές, οι οποίες εκτός από τη διαχείριση του άγχους επιτυγχάνουν ένα δυνατό και ευλύγιστο σώμα, εξασφαλίζουν την κινητικότητα και προλαμβάνουν πλήθος ασθενειών.

anti stress main

Οι επιπτώσεις του στρες

Το «τίμημα» του άγχους είναι υψηλό: αύξηση του κινδύνου ανάπτυξη ψυχιατρικών διαταραχών, όπως κατάθλιψη, διαβήτης και καρδιοαγγειακά προβλήματα. Οι άνθρωποι με υψηλά ποσοστά άγχους τείνουν να ακολουθούν μία πιο καθιστική ζωή, με περιορισμένες σωματικές δραστηριότητες ή και μηδενικές. Το παράδοξο είναι ότι η άσκηση, η κίνηση και η ασφαλής θεραπευτική σωματική δραστηριότητα, μπορεί να αποτελούντη μόνη καλύτερη λύση για μη φαρμακευτική πρόληψη και αντιμετώπιση του άγχους. Ο John J. Ratey, MD, γιατρός και συντάκτης του blog του Harvard Health Publishing αναφέρει σε σχετικό του άρθρο ότι όχι μόνο γνωρίζει επιστημονικά την επίδραση της άσκησης στην εγκεφαλική λειτουργία, αλλά έχει αποδειχτεί και με πλήθος ερευνών ότι η αεροβική άσκηση ιδιαιτέρως αλλά και κάθε μορφή άσκησης, σε συνθήκες ασφάλειας, μπορεί να είναι εξαιρετικά βοηθητικές για το νευρικό σύστημα και την αγχώδη διαταραχή.

anti stress old man strech

Πώς βοηθά η άσκηση;

Η σωματική δραστηριότητα μας προσανατολίζει σε ένα διαφορετικό πεδίο σκέψης από αυτό που αποτελεί την πηγή του άγχους.

Η κίνηση του σώματος μειώνει την ένταση των μυών, χαμηλώνοντας τη συμβολή του σώματος στο αίσθημα του στρες.

Η αύξηση των ρυθμών της καρδιάς αλλάζει τη χημεία του εγκεφάλου, αυξάνοντας τη διαθεσιμότητα νευροδιαβιβαστών (π.χ. σεροτονίνη), που συνδέονται με την αντιμετώπιση της κατάθλιψης και συναφών διαταραχών άγχους

Η άσκηση ενεργοποιεί τις μετωπιαίες περιοχές του εγκεφάλου που ευθύνονται για τον έλεγχο της αμυγδαλής, του συστήματος δηλαδή που αντιδρά στον πραγματικό ή και στον φανταστικό κίνδυνο που απειλεί την επιβίωση μας.

Η συχνή άσκηση χτίζει τις πηγές που οχυρώνουν την αντοχή μας σε καταιγιστικά συναισθήματα.

anti stress old women

Η θεραπευτική άσκηση του φυσικοθεραπευτηρίου PRAXIS

Σε μία online συνεδρία οι άνθρωποι του Φυσικοθεραπευτηρίου ΠΡΑΞΙΣ θα σας βοηθήσουν να ανακαλύψετε την θεραπευτική άσκηση που ταιριάζει στον δικό σας τρόπο ζωής, να σας εκπαιδεύσουν στη διαφραγματική αναπνοή, να σας μιλήσουν για την αξία της αναπνοής στη διατήρηση ενός υγιούς πνεύματος και σώματος και να σας δείξουν μία σειρά διατάσεων, τις οποίες εάν εκτελείτε καθημερινά, έστω και για 10 λεπτά, θα διαπιστώσετε πόσο γρήγορα θα παραμερίσετε τις εκδηλώσεις του άγχους από τη ζωή σας. Επιπλέον, ο διαθέσιμος χώρος θεραπευτικής εκγύμνασης του φυσικοθεραπευτηρίου, με την επίβλεψη φυσικοθεραπευτή, προσφέρει ένα ασφαλές περιβάλλον για κάθε ηλικία. Ρωτήστε μας για τις δυνατότητες που έχετε να επιλέξετε με ασφάλεια κοντά μας.

Πηγή: Harvard Medical School

Αγγλικόsite: https://www.health.harvard.edu/blog/can-exercise-help-treat-anxiety-2019102418096

line sep

Τηλε-θεραπευτική άσκηση στο σπίτι από το ΠΡΑΞΙΣ

Η άσκηση μπορεί πολλές φορές να είναι κυριολεκτικά αλλά και μεταφορικά «επώδυνη». Όλο σκέφτεστε να ξεκινήσετε αλλά μετά το αφήνετε γι’ αργότερα. Φοβάστε να ξεκινήσετε χωρίς καθοδήγηση και δικαίως.
Θέλετε να μάθετε ασκήσεις που προσφέρουν ορατά αποτελέσματα για εσάς και βελτιώνουν την ποιότητα της ζωής σας;

Η ενδυνάμωση του πυελικού εδάφους και του κορμού μου, ύστερα από έναν εργώδη τοκετό, έδωσαν την πρότερη ευεξία μου. --- ---
Ευχαριστώ πολύ για όλη την βοήθεια που έλαβα. Συνιστώ ανεπιφύλακτα το φυσιοθεραπευτήριο ΠΡΑΞΙΣ! --- ---
Πολύ θετικά, με βοήθησε πολύ! --- ---
Έχετε την απεριόριστη εκτίμησή μου, για το πολύ σημαντικό και ολοκληρωμένο έργο σας. --- ---
Είστε όλες υπέροχες! --- ---
Άψογη αντιμετώπιση · Άψογο περιβάλλον. --- ---
Οι πολλές ώρες καθιστικής δουλειάς μου δημιούργησαν πρόβλημα. Το ΠΡΑΞΙΣ μου το έλυσε και το ευγνωμονώ! --- ---
Μετά την γέννα το σώμα μου ήθελε βοήθεια, ευτυχώς το ΠΡΑΞΙΣ είχε το πρόγραμμα ασκήσεων που χρειαζόμουν ;-) --- ---
Η ανακούφιση ήρθε από την ομάδα του ΠΡΑΞΙΣ. Σας ευχαριστώ για όσα κάνατε, για τις γνώσεις αλλά και τον φιλικό σας τρόπο. --- ---
Φιλικό και ευχάριστο κλίμα. Εκδήλωση ενδιαφέροντος. Στόχευση. Δημιουργία εμπιστοσύνης. --- ---
Άψογη εξυπηρέτηση, με απόλυτη κατανόηση και ευγένεια προς τον ασθενή! --- ---