Τρέξιμο αμέσως μετά την εγκυμοσύνη; Πότε, Πώς και Γιατί όχι!

Τρέξιμο αμέσως μετά την εγκυμοσύνη

Η επιστροφή σε έντονη σωματική δραστηριότητα – άσκηση αμέσως μετά την εγκυμοσύνη μπορεί να αποδυναμώσει τους μύες του πυελικούς εδάφους και να οδηγήσει σε μακροχρόνια προβλήματα στην ουροδόχο κύστη και στο έντερο ή ακόμη και πρόπτωση των οργάνων του πυελικού εδάφους. Ο πιο ασφαλής τρόπος για να αποφευχθεί ο κίνδυνος αυτός είναι η σταδιακή επανένταξη της γυναίκας στη σωματική δραστηριότητα που προτιμά μετά από ένα πρόγραμμα ενδυνάμωσης ΠΕ από ειδικό ΦΘ δυσλειτουργιών ΠΕ και οι συνετές προφυλάξεις.

Διαβάστε Περισσότερα

Η μάλαξη (μασάζ) αμέσως μετά τον δρόμο του Μαραθωνίου. Πότε, πόσο και γιατί.

Το καθημερινό περπάτημα συμβάλλει στη μακροζωία

Ο αθλητής του μαραθωνίου δρόμου μπορεί να νιώσει μία πρόσκαιρη ανακούφιση αμέσως μετά τη μάλαξη, ωστόσο σε αρκετές μελέτες έχει υποστηριχθεί ότι η μάλαξη αμέσως μετά το αγώνισμα δεν αυξάνει την αιμάτωση, δε βοηθά την απομάκρυνση του γαλακτικού οξέος και δε μειώνει τη μυϊκή κούραση.

Διαβάστε Περισσότερα

Αδύναμο Πυελικό Έδαφος Και Μαραθώνιος

Το καθημερινό περπάτημα συμβάλλει στη μακροζωία

Γνωρίζατε ότι σχεδόν κάθε σωματική δραστηριότητα ή άσκηση μπορεί να επιδράσει στο πυελικό έδαφος; Ξέρετε ότι ο ιδανικός επαγγελματίας υγείας που μπορεί να αναγνωρίσει ποιοι άνθρωποι βρίσκονται σε κίνδυνο να αναπτύξουν προβλήματα στο πυελικό τους έδαφος είναι ο ειδικός φυσικοθεραπευτής δυσλειτουργιών πυελικού εδάφους; Αυτός είναι και ο κατάλληλος άνθρωπος για να σχεδιάσει ένα πρόγραμμα θεραπευτικής άσκησης που θα ταιριάζει ιδανικά στις ανάγκες του κάθε ανθρώπου χωριστά, διότι οι εξατομικευμένες ανάγκες του καθενός από εμάς, απαιτούν και σχεδιασμό εξατομικευμένων ασκήσεων.

Διαβάστε Περισσότερα

Πελματογράφηση Για Δρομείς. Ένα Πολύτιμο Εργαλείο Για Πολλά «Υγιή» Χιλιόμετρα

Το καθημερινό περπάτημα συμβάλλει στη μακροζωία

Το τρέξιμο έχει γίνει εθνικό σπορ σχεδόν για όλες τις ηλικιακές ομάδες. Εντοπίζεται πλέον ανάμεσα στα top trend sports των Ελλήνων, με χιλιάδες ερασιτέχνες δρομείς, λιγότερο ή περισσότερο γυμνασμένους, λιγότερο ή περισσότερο ανθεκτικούς, να φιλοδοξούν να τερματίσουν ακόμη και στον κλασικό Μαραθώνιο δρόμο. Μπορεί φέτος ο Μαραθώνιος δρόμος να διεξαχθεί για το 2020 virtually, ωστόσο οι άνθρωποι δε θα σταματήσουν να προπονούνται για αυτόν και να φιλοδοξούν να καλύψουν την κλασική διαδρομή στην αμέσως επόμενη δυνατότητα που θα τους δοθεί. https://bit.ly/2I54J3z

Διαβάστε Περισσότερα

Ο υπολογιστής «υπονομεύει» τη μυοσκελετική μας υγεία. Αντισταθείτε του!

Τα περισσότερα παιδιά, από τα πρώτα σχολικά τους χρόνιας, καλούνται πλέον να κάθονται μπροστά σε οθόνη υπολογιστή, ενώ σχεδόν όλοι οι εργαζόμενοι γραφείου, βρίσκονται καθημερινά μπροστά σε μία οθόνη και καλούνται να σταθούν στο ύψος «του σώματος» τους, που συνήθως καταρρέει σταδιακά καθώς περνάει η ώρα μπροστά στον υπολογιστή.

Διαβάστε Περισσότερα

Η Δυσλειτουργία του Πυελικού Εδάφους

ΈΓΓΥΟΣ; Στο ΠΡΑΞΙΣ Σχεδιάζουμε Ασκήσεις Κολύμβησης για Εσάς!

Εκατομμύρια γυναίκες βιώνουν ακούσια απώλεια ούρων ωστόσο το 46% των γυναικών (*)  δηλώνει ντροπή να μιλήσει σε οποιονδήποτε για την ακράτεια ούρων που βιώνει, ακόμη και στον σύντροφο ή στον γυναικολόγο του. Ωστόσο, ο μόνος τρόπος για να βρεθεί λύση σε ένα πρόβλημα, πόσο μάλλον σε ένα πρόβλημα υγείας, είναι η παραδοχή του και η διερεύνηση της αντιμετώπισης του.

Διαβάστε Περισσότερα

Η «Αναγνώριση» του Πόνου: Πώς Μπορεί να Βοηθήσει Ο Φυσικοθεραπευτής;

Έπειτα από τη διάγνωση του ειδικού γιατρού, τη σκυτάλη παραλαμβάνει ο φυσικοθεραπευτής για να αναπτύξει το κατάλληλο θεραπευτικό πλάνο που θα βοηθήσει στην αντιμετώπιση του προβλήματος και στη διαχείριση του πόνου.

Διαβάστε Περισσότερα

Ακράτεια και Αθλητισμός. Μία προβληματική κατάσταση με «φυσικοθεραπευτική» λύση

Φυσικοθεραπεία κατά τη λοχεία

Οι αθλητές και οι συστηματικά αθλούμενοι που ακολουθούν έντονη άσκηση, με υψηλές ταχύτητες και δραστηριότητες με πολλά βάρη, όπως αθλητές της ενόργανης γυμναστικής, μπασκετμπολίστες, ποδοσφαιριστές, δρομείς, κ. ά., έχουν αυξημένο κίνδυνο να αναπτύξουν προβλήματα στο πυελικό έδαφος, εξαιτίας της συνεχούς και εκτεταμένης πίεσης που ασκείται προς τα κάτω, προς τους μύες του πυελικού εδάφους.

Διαβάστε Περισσότερα

Η μυοσκελετική διαταραχή και ο πόνος από τη χρήση κινητών τηλεφώνων και tablets

Η εκτενής χρήση των λεγόμενων «έξυπνων» τηλεφώνων (smartphone), που σύμφωνα με έρευνες ξεπερνά τις 20 ώρες εβδομαδιαίως, κατά μέσον όρο, έχει οδηγήσει σε επώδυνα μυοσκελετικά συμπτώματα, όπως δυσφορία και πόνο στον αυχένα αλλά και σε άλλες περιοχές του σώματος, όπως οι ώμοι, οι αγκώνες, οι πήχεις, οι καρποί, οι παλάμες, οι αντίχειρες και τα δάκτυλα.

Διαβάστε Περισσότερα

Χρόνιος Πυελικός Πόνος στη γυναίκα και Πρόγραμμα Pelvic Floor Act του Φ/Θ ΠΡΑΞΙΣ

ΈΓΓΥΟΣ; Στο ΠΡΑΞΙΣ Σχεδιάζουμε Ασκήσεις Κολύμβησης για Εσάς!

Ο πυελικός πόνος απαντάται και σε άντρες και σε γυναίκες, ωστόσο οι αιτίες είναι διαφορετικές στα δύο φύλα. Ο χρόνιος πυελικός πόνος εντοπίζεται στην περιοχή κάτω από τον αφαλό και μεταξύ των δύο ισχίων, ενώ για να είναι χρόνιος θα πρέπει να διαρκεί περισσότερο από τρείς μήνες. Οι αιτίες που τον προκαλούν είναι ποικίλες.

Διαβάστε Περισσότερα

Διαχείριση του Χρόνιου Πόνου

Η σταθεροποίηση του κορμού μετά την εγκυμοσύνη

Διαχείριση του Χρόνιου Πόνου στο Φυσικοθεραπευτήριο και στο σπίτι

Ο πόνος είναι ένα σύμπτωμα που προστατεύει τον οργανισμό διότι ωθεί τον άνθρωπο να βρει την αιτία που τον προκαλεί και να την αντιμετωπίσει. Ωστόσο ο χρόνιος πόνος, αποτελεί μία χρόνια βλαπτική πάθηση που με τη σειρά της προκαλεί άλλες παθήσεις, επηρεάζει αρνητικά τον εγκέφαλο και τον ψυχισμό του ανθρώπου που τον βιώνει, την ποιότητα της ζωής του και ίσως και το προσδόκιμο επιβίωσης, ανάλογα με την αιτία που τον προκαλεί.

Διαβάστε Περισσότερα

Γυναικείος οργασμός και Πυελικό έδαφος

ΈΓΓΥΟΣ; Στο ΠΡΑΞΙΣ Σχεδιάζουμε Ασκήσεις Κολύμβησης για Εσάς!

Το φυσικοθεραπευτήριο ΠΡΑΞΙΣ καταθέτει την άποψή του.

Δεν είναι λίγες οι φορές που εντυπωσιακοί τίτλοι, όπως «Ενδυναμώστε τους μύες του πυελικού εδάφους για να έχετε μοναδικούς οργασμούς» ή «5 ασκήσεις ενδυνάμωσης του πυελικού εδάφους για ανεπανάληπτο σεξ», τραβάνε την προσοχή μας. Ωστόσο, ο οργασμός και η διαδικασία του σεξ δεν είναι σε καμία περίπτωση μία εμπειρία που εξαρτάται μόνο από έναν παράγοντα: αυτόν της ενδυνάμωσης του πυελικού εδάφους, αν και η εκπαίδευση των μυών αυτών μπορεί σίγουρα να συμβάλλει στην επιτυχή της έκβαση και να προσθέσει θετικά στην ερωτική σας ζωή.

Διαβάστε Περισσότερα

Το καθημερινό περπάτημα συμβάλλει στη μακροζωία

Το καθημερινό περπάτημα συμβάλλει στη μακροζωία

Μία νέα μελέτη καταλήγει σε αυτό που διαισθανόμαστε όταν περπατάμε: Μας κάνει καλό!

Εάν θέλετε να μειώσετε τον κίνδυνο θανάτου από καρδιαγγειακή νόσο, τότε περπατήστε. Ακόμη και αν δε γυμνάζεστε σε τακτική βάση, αλλά περπατάτε 4.000 βήματα καθημερινά, σε αργό, χαλαρό ρυθμό, ακόμη και αυτό μπορεί να σας βοηθήσει, σύμφωνα με τα αποτελέσματα νέας μελέτης.

Διαβάστε Περισσότερα

Μυοσκελετικοί Πόνοι Κατά Τη Διάρκεια Της Εγκυμοσύνης

Οι μυοσκελετικοί πόνοι ως απόρροια των μυοσκελετικών αλλαγών που εισβάλλουν ραγδαία στην καθημερινότητα της εγκυμονούσας μπορεί να εμποδίσουν την απόλαυση της εγκυμοσύνης και να περιπλέξουν μία εντελώς φυσιολογική κατάσταση, με σωματικές και ψυχικές επιβαρύνσεις.

Διαβάστε Περισσότερα

Διακοπές και Δυσλειτουργία Εντέρου

Πυελικός πόνος

Το πιο ευαίσθητο όργανο του ανθρωπίνου σώματος είναι το έντερο. Είναι το όργανο που «αντιλαμβάνεται» πρώτο τις όποιες αλλαγές, συναισθηματικές, διατροφικές, αλλαγές τόπου και συνηθειών και αντιδρά σε αυτές με τον δικό του «δυσκοίλιο» τρόπο. 

Διαβάστε Περισσότερα

Αλλαγή της στάσης σώματος σε εγκυμοσύνη και τοκετό

Η εγκυμοσύνη επιφυλάσσει μία σειρά διαδοχικών αλλαγών, απαραίτητων για την ασφαλή ανάπτυξη του κυήματος και για τον τοκετό. Οι αλλαγές αυτές, ενώ σημειώνονται από την πρώτη στιγμή της σύλληψης, γίνονται ορατές κυρίως από το δεύτερο τρίμηνο της κύησης, όπου η έγκυος μπορεί να παρατηρήσει πως στέκεται ή κάθεται «διαφορετικά». 

Διαβάστε Περισσότερα

ΈΓΚΥΟΣ; Στο ΠΡΑΞΙΣ Σχεδιάζουμε Ασκήσεις Κολύμβησης για Εσάς!

ΈΓΓΥΟΣ; Στο ΠΡΑΞΙΣ Σχεδιάζουμε Ασκήσεις Κολύμβησης για Εσάς!

Οι πολλές και ραγδαίες, φυσιολογικές σωματικές αλλαγές που συμβαίνουν κατά την περίοδο της εγκυμοσύνης επιφέρουν με τη σειρά τους μία σειρά αλλαγών, μία εκ των οποίων είναι και η αλλαγή της στάσης του σώματος της εγκύου, η οποία μάλιστα μπορεί και να παραμείνει και μετά τον τοκετό.

Διαβάστε Περισσότερα

Τα οφέλη της κολύμβησης

Η σταθεροποίηση του κορμού μετά την εγκυμοσύνη

Μπορεί οι διακοπές φέτος το καλοκαίρι να αποδειχτούν «μετ’ εμποδίων», μπορεί και όχι. Ωστόσο, το κολύμπι επιτρέπεται και η κολύμβηση αποτελεί για πολλούς από εμάς, μικρούς και μεγάλους, γυμνασμένους ή μη,

Διαβάστε Περισσότερα

Σεξ αντί για άσκηση: ένας «ανδρικός» μύθος

Η σταθεροποίηση του κορμού μετά την εγκυμοσύνη

Δεκάδες άρθρα υποστηρίζουν πως το σεξ, εκτός από ευχαρίστηση, αποτελεί και ένα αποτελεσματικό είδος άσκησης για το σώμα και την καρδιά. Ωστόσο, καμία επιστημονική έρευνα δε συμφωνεί με αυτό το δεδομένο,

Διαβάστε Περισσότερα

Η σταθεροποίηση του κορμού μετά την εγκυμοσύνη

Η σταθεροποίηση του κορμού μετά την εγκυμοσύνη

Η αλλαγή της θέσης του σώματος, της κοιλιακής χώρας και του πυελικού εδάφους, κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης οδηγούν στην αποσταθεροποίηση του κορμού και στην αναγκαία αποκατάσταση του, αμέσως μετά την εγκυμοσύνη, με τεχνικές του προγράμματος Μ.Α.Μ.Α.,

Διαβάστε Περισσότερα

Πυελικός πόνος και σεξουαλική δυσλειτουργία – Δυσπαρευνία

Πυελικός πόνος

Οι μύες του πυελικού εδάφους, όπως και κάθε μυς στο σώμα μας μπορεί να «τραυματιστεί» και να προκαλέσει σημαντικό πόνο με διάφορες σωματικές δραστηριότητες, μεταξύ των οποίων και το σεξ!

Διαβάστε Περισσότερα

Από τα κλειστά παπούτσια, στις σαγιονάρες

Φυσικοθεραπεία κατά τη λοχεία

Από τα ψηλά στα χαμηλά, από τα κλειστά στα ανοιχτά: Περί παπουτσιών και πελμάτων

Πόδια που υποφέρουν από κράμπες, πόδια πρησμένα που καίνε, πόδια με κότσια και παραμορφωμένα δάχτυλα, πέλματα που ταλαιπωρούνται, τρίβονται, στραγγαλίζονται, δίνουν προμηνύματα για σοβαρά μυοσκελετικά προβλήματα και οφείλουμε να τα «ακούσουμε» και να πράξουμε τα δέοντα.

Διαβάστε Περισσότερα

Φυσικοθεραπεία στη Λοχεία: ακριβώς αυτό που χρειάζεστε

Φυσικοθεραπεία κατά τη λοχεία

Στη φυσικοθεραπευτική ΠΡΑΞΙΣ υλοποιείται το πρόγραμμα Μ.Α.Μ.Α. που περιλαμβάνει τον εντοπισμό και την αποκατάσταση κάθε μυοσκελετικής αλλαγής που συμβαίνει κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης

Διαβάστε Περισσότερα

Η ενδυνάμωση του πυελικού εδάφους και του κορμού μου, ύστερα από έναν εργώδη τοκετό, έδωσαν την πρότερη ευεξία μου. --- ---
Ευχαριστώ πολύ για όλη την βοήθεια που έλαβα. Συνιστώ ανεπιφύλακτα το φυσιοθεραπευτήριο ΠΡΑΞΙΣ! --- ---
Πολύ θετικά, με βοήθησε πολύ! --- ---
Έχετε την απεριόριστη εκτίμησή μου, για το πολύ σημαντικό και ολοκληρωμένο έργο σας. --- ---
Είστε όλες υπέροχες! --- ---
Άψογη αντιμετώπιση · Άψογο περιβάλλον. --- ---
Οι πολλές ώρες καθιστικής δουλειάς μου δημιούργησαν πρόβλημα. Το ΠΡΑΞΙΣ μου το έλυσε και το ευγνωμονώ! --- ---
Μετά την γέννα το σώμα μου ήθελε βοήθεια, ευτυχώς το ΠΡΑΞΙΣ είχε το πρόγραμμα ασκήσεων που χρειαζόμουν ;-) --- ---
Η ανακούφιση ήρθε από την ομάδα του ΠΡΑΞΙΣ. Σας ευχαριστώ για όσα κάνατε, για τις γνώσεις αλλά και τον φιλικό σας τρόπο. --- ---
Φιλικό και ευχάριστο κλίμα. Εκδήλωση ενδιαφέροντος. Στόχευση. Δημιουργία εμπιστοσύνης. --- ---
Άψογη εξυπηρέτηση, με απόλυτη κατανόηση και ευγένεια προς τον ασθενή! --- ---