Χρόνιος Πυελικός Πόνος στη γυναίκα και Πρόγραμμα Pelvic Floor Act του Φ/Θ ΠΡΑΞΙΣ

ΈΓΓΥΟΣ; Στο ΠΡΑΞΙΣ Σχεδιάζουμε Ασκήσεις Κολύμβησης για Εσάς!

Ο πυελικός πόνος απαντάται και σε άντρες και σε γυναίκες, ωστόσο οι αιτίες είναι διαφορετικές στα δύο φύλα. Ο χρόνιος πυελικός πόνος εντοπίζεται στην περιοχή κάτω από τον αφαλό και μεταξύ των δύο ισχίων, ενώ για να είναι χρόνιος θα πρέπει να διαρκεί περισσότερο από τρείς μήνες. Οι αιτίες που τον προκαλούν είναι ποικίλες.

Διαβάστε Περισσότερα

Διαχείριση του Χρόνιου Πόνου

Η σταθεροποίηση του κορμού μετά την εγκυμοσύνη

Διαχείριση του Χρόνιου Πόνου στο Φυσικοθεραπευτήριο και στο σπίτι

Ο πόνος είναι ένα σύμπτωμα που προστατεύει τον οργανισμό διότι ωθεί τον άνθρωπο να βρει την αιτία που τον προκαλεί και να την αντιμετωπίσει. Ωστόσο ο χρόνιος πόνος, αποτελεί μία χρόνια βλαπτική πάθηση που με τη σειρά της προκαλεί άλλες παθήσεις, επηρεάζει αρνητικά τον εγκέφαλο και τον ψυχισμό του ανθρώπου που τον βιώνει, την ποιότητα της ζωής του και ίσως και το προσδόκιμο επιβίωσης, ανάλογα με την αιτία που τον προκαλεί.

Διαβάστε Περισσότερα

Γυναικείος οργασμός και Πυελικό έδαφος

ΈΓΓΥΟΣ; Στο ΠΡΑΞΙΣ Σχεδιάζουμε Ασκήσεις Κολύμβησης για Εσάς!

Το φυσικοθεραπευτήριο ΠΡΑΞΙΣ καταθέτει την άποψή του.

Δεν είναι λίγες οι φορές που εντυπωσιακοί τίτλοι, όπως «Ενδυναμώστε τους μύες του πυελικού εδάφους για να έχετε μοναδικούς οργασμούς» ή «5 ασκήσεις ενδυνάμωσης του πυελικού εδάφους για ανεπανάληπτο σεξ», τραβάνε την προσοχή μας

Διαβάστε Περισσότερα

Το καθημερινό περπάτημα συμβάλλει στη μακροζωία

Το καθημερινό περπάτημα συμβάλλει στη μακροζωία

Μία νέα μελέτη καταλήγει σε αυτό που διαισθανόμαστε όταν περπατάμε: Μας κάνει καλό!

Εάν θέλετε να μειώσετε τον κίνδυνο θανάτου από καρδιαγγειακή νόσο, τότε περπατήστε. Ακόμη και αν δε γυμνάζεστε σε τακτική βάση, αλλά περπατάτε 4.000 βήματα καθημερινά, σε αργό, χαλαρό ρυθμό, ακόμη και αυτό μπορεί να σας βοηθήσει, σύμφωνα με τα αποτελέσματα νέας μελέτης.

Διαβάστε Περισσότερα

Μυοσκελετικοί Πόνοι Κατά Τη Διάρκεια Της Εγκυμοσύνης

Οι μυοσκελετικοί πόνοι ως απόρροια των μυοσκελετικών αλλαγών που εισβάλλουν ραγδαία στην καθημερινότητα της εγκυμονούσας μπορεί να εμποδίσουν την απόλαυση της εγκυμοσύνης και να περιπλέξουν μία εντελώς φυσιολογική κατάσταση, με σωματικές και ψυχικές επιβαρύνσεις.

Διαβάστε Περισσότερα

Διακοπές και Δυσλειτουργία Εντέρου

Πυελικός πόνος

Το πιο ευαίσθητο όργανο του ανθρωπίνου σώματος είναι το έντερο. Είναι το όργανο που «αντιλαμβάνεται» πρώτο τις όποιες αλλαγές, συναισθηματικές, διατροφικές, αλλαγές τόπου και συνηθειών και αντιδρά σε αυτές με τον δικό του «δυσκοίλιο» τρόπο. 

Διαβάστε Περισσότερα

Αλλαγή της στάσης σώματος σε εγκυμοσύνη και τοκετό

Η εγκυμοσύνη επιφυλάσσει μία σειρά διαδοχικών αλλαγών, απαραίτητων για την ασφαλή ανάπτυξη του κυήματος και για τον τοκετό. Οι αλλαγές αυτές, ενώ σημειώνονται από την πρώτη στιγμή της σύλληψης, γίνονται ορατές κυρίως από το δεύτερο τρίμηνο της κύησης, όπου η έγκυος μπορεί να παρατηρήσει πως στέκεται ή κάθεται «διαφορετικά». 

Διαβάστε Περισσότερα

ΈΓΚΥΟΣ; Στο ΠΡΑΞΙΣ Σχεδιάζουμε Ασκήσεις Κολύμβησης για Εσάς!

ΈΓΓΥΟΣ; Στο ΠΡΑΞΙΣ Σχεδιάζουμε Ασκήσεις Κολύμβησης για Εσάς!

Οι πολλές και ραγδαίες, φυσιολογικές σωματικές αλλαγές που συμβαίνουν κατά την περίοδο της εγκυμοσύνης επιφέρουν με τη σειρά τους μία σειρά αλλαγών, μία εκ των οποίων είναι και η αλλαγή της στάσης του σώματος της εγκύου, η οποία μάλιστα μπορεί και να παραμείνει και μετά τον τοκετό.

Διαβάστε Περισσότερα

Τα οφέλη της κολύμβησης

Η σταθεροποίηση του κορμού μετά την εγκυμοσύνη

Μπορεί οι διακοπές φέτος το καλοκαίρι να αποδειχτούν «μετ’ εμποδίων», μπορεί και όχι. Ωστόσο, το κολύμπι επιτρέπεται και η κολύμβηση αποτελεί για πολλούς από εμάς, μικρούς και μεγάλους, γυμνασμένους ή μη,

Διαβάστε Περισσότερα

Σεξ αντί για άσκηση: ένας «ανδρικός» μύθος

Η σταθεροποίηση του κορμού μετά την εγκυμοσύνη

Δεκάδες άρθρα υποστηρίζουν πως το σεξ, εκτός από ευχαρίστηση, αποτελεί και ένα αποτελεσματικό είδος άσκησης για το σώμα και την καρδιά. Ωστόσο, καμία επιστημονική έρευνα δε συμφωνεί με αυτό το δεδομένο,

Διαβάστε Περισσότερα

Η σταθεροποίηση του κορμού μετά την εγκυμοσύνη

Η σταθεροποίηση του κορμού μετά την εγκυμοσύνη

Η αλλαγή της θέσης του σώματος, της κοιλιακής χώρας και του πυελικού εδάφους, κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης οδηγούν στην αποσταθεροποίηση του κορμού και στην αναγκαία αποκατάσταση του, αμέσως μετά την εγκυμοσύνη, με τεχνικές του προγράμματος Μ.Α.Μ.Α.,

Διαβάστε Περισσότερα

Πυελικός πόνος και σεξουαλική δυσλειτουργία – Δυσπαρευνία

Πυελικός πόνος

Οι μύες του πυελικού εδάφους, όπως και κάθε μυς στο σώμα μας μπορεί να «τραυματιστεί» και να προκαλέσει σημαντικό πόνο με διάφορες σωματικές δραστηριότητες, μεταξύ των οποίων και το σεξ!

Διαβάστε Περισσότερα

Από τα κλειστά παπούτσια, στις σαγιονάρες

Φυσικοθεραπεία κατά τη λοχεία

Από τα ψηλά στα χαμηλά, από τα κλειστά στα ανοιχτά: Περί παπουτσιών και πελμάτων

Πόδια που υποφέρουν από κράμπες, πόδια πρησμένα που καίνε, πόδια με κότσια και παραμορφωμένα δάχτυλα, πέλματα που ταλαιπωρούνται, τρίβονται, στραγγαλίζονται, δίνουν προμηνύματα για σοβαρά μυοσκελετικά προβλήματα και οφείλουμε να τα «ακούσουμε» και να πράξουμε τα δέοντα.

Διαβάστε Περισσότερα

Φυσικοθεραπεία στη Λοχεία: ακριβώς αυτό που χρειάζεστε

Φυσικοθεραπεία κατά τη λοχεία

Στη φυσικοθεραπευτική ΠΡΑΞΙΣ υλοποιείται το πρόγραμμα Μ.Α.Μ.Α. που περιλαμβάνει τον εντοπισμό και την αποκατάσταση κάθε μυοσκελετικής αλλαγής που συμβαίνει κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης

Διαβάστε Περισσότερα

6 μικρά μυστικά για τις διατάσεις

Μυστικά για τις διατάσεις

Οι διατατικές ασκήσεις, το γνωστό σε όλους μας stretching, είναι επιβεβλημένο τόσο πριν όσο και μετά την άσκηση.
Για να κάνουμε διατάσεις με ασφάλεια, εμπιστευόμαστε τις συμβουλές της ειδικής επιτροπής εμπειρογνώμων του American College of Sports Medicine και ξεκινάμε:

Διαβάστε Περισσότερα

Τηλε-θεραπευτική άσκηση στο σπίτι από το ΠΡΑΞΙΣ

Η άσκηση μπορεί πολλές φορές να είναι κυριολεκτικά αλλά και μεταφορικά «επώδυνη». Όλο σκέφτεστε να ξεκινήσετε αλλά μετά το αφήνετε γι’ αργότερα. Φοβάστε να ξεκινήσετε χωρίς καθοδήγηση και δικαίως.
Θέλετε να μάθετε ασκήσεις που προσφέρουν ορατά αποτελέσματα για εσάς και βελτιώνουν την ποιότητα της ζωής σας;

Διαβάστε Περισσότερα

To ΠΡΑΞΙΣ λειτουργεί αποτελεσματικά και την εποχή της πανδημίας

Την εποχή του COVID-19, οι πόνοι, οι ασθένειες, οι μυοσκελετικές παθήσεις και τα ατυχήματα παραμένουν να απασχολούν εκατομμύρια ανθρώπους, που αναζητούν ιατρική φροντίδα και μάλιστα χωρίς αργοπορία.

Εάν πονάτε και χρειάζεστε διάγνωση και αντιμετώπιση του προβλήματος αμέσως, η ομάδα του ΠΡΑΞΙΣ είναι εδώ!

Διαβάστε Περισσότερα

Το σύνδρομο της Σταχτοπούτας

Η σημερινή σύγχρονη αδελφή της Σταχτοπούτας, είναι πολύ χαρούμενη που έχει βάλει την άσκηση στη ζωή της.
Έτσι, λέει, θα χάσει τα περιττά κιλά του καλοκαιριού, θα απαλλαγεί από τον πόνο στη μέση της και τα γόνατά της και θα χορεύει και αυτή (σαν την θετή αδελφή της) άφοβα και χαριτωμένα τα Χριστούγεννα φορώντας και πάλι τα ψηλά της τακούνια (Ωχ!) σε όλες τις εκδηλώσεις που θα είναι καλεσμένη.

Διαβάστε Περισσότερα

Ξεκινάει το σχολείο

Ξεκινάει το σχολείο

Διατηρήστε τη σωστή εργονομία και στάση σώματος. Μελετήστε γρήγορα και αποτελεσματικά και χαρείτε τον ελεύθερο χρόνο σας !
Εμπιστευτείτε τον φυσικοθεραπευτή σας και ΠΡΟΛΑΒΕΤΕ τις εργονομικά λανθασμένες πρακτικές.

Διαβάστε Περισσότερα

Διαλέξτε σχολική τσάντα

Ας μιλήσουμε για Εργονομία…
Ξεκινάει το σχολείο!!! Διαλέξτε έξυπνα την σχολική σας τσάντα, γεμίστε την και σηκώστε την σωστά, προσαρμόστε την στο σώμα σας και μεταφέρετε την καθημερινή σας δουλειά με χαρά στο σχολείο, χωρίς κόπο και τραυματισμούς.  

Διαβάστε Περισσότερα

Γνωρίστε τις ασκήσεις Πυελικού Εδάφους Kegel’s και κάντε τις σωστά!

Μήπως αναρωτιέστε εάν κάνετε τις ασκήσεις Kegel’s σωστά; Δεν είστε η μόνη! Η έρευνα έχει αποδείξει ότι ένα αρκετά μεγάλο ποσοστό των ατόμων που προσπαθούν να κάνουν τις ασκήσεις Kegel’s.

Διαβάστε Περισσότερα

Ευχαριστώ πολύ για όλη την βοήθεια που έλαβα. Συνιστώ ανεπιφύλακτα το φυσιοθεραπευτήριο ΠΡΑΞΙΣ! --- ---
Πολύ θετικά, με βοήθησε πολύ! --- ---
Έχετε την απεριόριστη εκτίμησή μου, για το πολύ σημαντικό και ολοκληρωμένο έργο σας. --- ---
Είστε όλες υπέροχες! --- ---
Άψογη αντιμετώπιση · Άψογο περιβάλλον. --- ---
Οι πολλές ώρες καθιστικής δουλειάς μου δημιούργησαν πρόβλημα. Το ΠΡΑΞΙΣ μου το έλυσε και το ευγνωμονώ! --- ---
Μετά την γέννα το σώμα μου ήθελε βοήθεια, ευτυχώς το ΠΡΑΞΙΣ είχε το πρόγραμμα ασκήσεων που χρειαζόμουν ;-) --- ---
Η ανακούφιση ήρθε από την ομάδα του ΠΡΑΞΙΣ. Σας ευχαριστώ για όσα κάνατε, για τις γνώσεις αλλά και τον φιλικό σας τρόπο. --- ---
Φιλικό και ευχάριστο κλίμα. Εκδήλωση ενδιαφέροντος. Στόχευση. Δημιουργία εμπιστοσύνης. --- ---
Άψογη εξυπηρέτηση, με απόλυτη κατανόηση και ευγένεια προς τον ασθενή! --- ---
Η ενδυνάμωση του πυελικού εδάφους και του κορμού μου, ύστερα από έναν εργώδη τοκετό, έδωσαν την πρότερη ευεξία μου. --- ---